Pozitivnější zprávou pro firmu patřící podnikateli Leoši Novotnému je rozjezd nových služeb, které společnost zahájila ve druhém čtvrtletí letošního roku. Například v rámci služby SmileCar, která spočívá v půjčování osobních aut, zaznamenala za čtyři měsíce provozu 3000 denních výpůjček. Službu odvozu na letiště, kterou společnost spustila 17. července, využilo za měsíc na 3000 lidí.
Leo Express zahájil činnost v roce 2013 jako železniční přepravce. Vedle osobních vlaků provozuje i autobusové linky. Loni svezl svými vlaky a autobusy 1,4 milionu cestujících. Společnost v roce 2016 vykázala ztrátu zhruba 110 milionů korun, meziročně jde o propad o deset milionů korun. Nejnovějším přírůstkem v portfoliu společnosti je provoz jednoho páru vlaků denně mezi Berlínem a Stuttgartem, poté co společnost ve spolupráci s německým Flixbusem obnovila spoj zkrachovalé společnosti Locomore.
Například České dráhy v letošním 1. pololetí zvýšily meziročně zisk o 127 milionů korun na 537 milionů korun. Dopravci proti loňskému pololetí přibylo cestujících o 1,3 milionu na 86,9 milionu. Nárůst cestujících společnost evidovala zejména v dálkové a příměstské dopravě.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
