Značku Ducati vlastní výrobce luxusních vozů Audi, který má s mateřským Volkswagenem neshody ohledně strategie. Proti prodeji Ducati se navíc stavějí zástupci zaměstnanců. Ti ovládají polovinu dozorčí rady VW, která by transakci musela schválit.
Volkswagen podle zdrojů sdělil pěti zájemcům, aby zatím na značku Ducati nepředkládali závazné nabídky. Koncern prý divizi v dubnu vyčlenil k prodeji s cílem získat finance na reorganizaci aktivit po skandálu kolem falšování testů emisí naftových vozů. Do poslední fáze aukce se v červenci dostali bývalý majitel značky Investindustrial, italská rodina Benettonů, americká automobilová společnost Polaris Industries a investiční fondy Bain Capital a PAI Partners.
\"V této fázi je vysoce nepravděpodobné, že jednání (o prodeji divize Ducati) budou obnovena v letošním roce,\" uvedl jeden ze zdrojů. \"Stále jsou tady ty rozpory mezi VW a Audi, které je potřeba vyřešit. A odbory mají daleko k tomu, aby prodej podpořily,\" dodal. Původně se podle zdrojů předpokládalo, že Volkswagen bude závazné nabídky na divizi Ducati přijímat letos v říjnu.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
