United Technologies vyrábí letecké motory Pratt and Whitney, klimatizace Carrier či výtahy Otis. Společnost zaplatí za jednu akcii Rockwell Collins 140 dolarů, částečně v hotovosti a částečně v akciích. Dohodnutá cena představuje zisk 17,6 procenta ve srovnání se závěrečnou cenou akcií ze 4. srpna, kdy se o dohodě začalo hovořit. Celková cena zahrnuje i dluh Rockwell Collins.
Podle dohody se Rockwell Collins sloučí se segmentem výroby leteckých systémů firmy United Technologies, a vznikne tak nová divize Collins Aerospace Systems. Roční tržby sloučené společnosti by měly činit více než 62 miliard USD. Dohoda by měla být dokončena ve třetím čtvrtletí příštího roku.
Výroba obou firem se převážně doplňuje. United Technologies dodává letecké motory firmám Airbus, Bombardier či Embraer, ale také pro stíhačky F35 firmy Lockheed Martin. Dodává i další důležité součástky, jako podvozky, klimatizační systémy nebo kryty motorů. Rockwell Collins je významným dodavatel letecké elektroniky pro Boeing, Airbus a další výrobce. V dubnu díky převzetí B/E Aerospace rozšířil výrobu o sedadla, vnitřky letadel, toalety a kuchyně.
Dohoda přichází po vlně konsolidací mezi menšími firmami v leteckém průmyslu v posledních letech způsobené částečně potřebou investovat do nových technologií, napsaly agentury AP a Reuters.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
