Podobně jako známější Uber se Taxify nepovažuje za taxislužbu a označuje se za technologickou platformu spojující řidiče s lidmi, kteří potřebují odvoz. Z tohoto důvodu společnost nerespektovala předběžné opatření, kterým jí Městský soud v Praze provoz v hlavním městě na konci května zakázal. Podle firmy nebylo pro její fungování nerelevantní.
Podle Taxify městský soud v odůvodnění rozhodnutí připustil, že návrh na vydání předběžného opatření přišel pozdě, neboť společnost uvedenou činnost provozovala od podzimu 2016. Návrh na vydání předběžného opatření přišel až v květnu 2017, nebyla tedy naléhavá potřeba dočasně upravovat vztahy mezi účastníky, uvedla Taxify v tiskové zprávě.
Návrh na předběžné opatření podalo Sdružení pražských provozovatelů taxislužeb (SPPT). Podle sdružení taxikářů nebylo důvodem návrhu zakázat uvedeným společnostem podnikat na trhu taxislužby, ale sjednotit pravidla pro všechny společnosti v oboru.
Taxify působí v Česku od srpna 2015. Od října stejného roku rozšířila nabídku přepravy o nelicencované řidiče. Společnost během procesu poukazovala i na to, že podobné společnosti Uber soud v Praze zákaz neuložil právě proto, že návrh na předběžné opatření zakazující taxislužbu přišel pozdě.
Mezi hlavní hráče na trhu sdílené osobní přepravy patří firmy Uber, Liftago, Taxify či Hopin Taxi. V Praze zaujímají podle údajů Asociace pro mezinárodní otázky na trhu s osobní přepravou deset až 15 procent.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
