Ředitel SEV Litovel Jiří Mencl ve výroční zprávě uvedl, že společnost loni vyrobila rekordních 124.000 gramofonů. Její produkce se meziročně zvýšila o 13.000 gramofonů. SEV Litovel má v nabídce pět desítek typů gramofonů a výrobní program stále inovuje.
Litovelský podnik už několik let těží z toho, že se prudce zvyšuje obliba gramofonových desek, které zažívají renesanci. Zatímco v letech 2002 až 2009 společnost SEV Litovel ročně vyrobila zhruba 30.000 gramofonů, tak od roku 2010 se její produkce začala zvyšovat. V roce 2010 litovelská firma vyrobila 35.000 gramofonů, o rok později jich bylo 39.000 a v roce 2012 už 50.000 gramofonů. Rostoucí produkci společnost SEV Litovel vykázala také v následujících letech.
Většinu gramofonových přístrojů společnost SEV Litovel loni exportovala. Gramofony prodává prostřednictvím rakouské firmy Audio Systems ve více než 60 zemích nejen pod značkou Pro-Ject, kterou rakouský partner vlastní. Mezi hlavní exportní teritoria patří Británie, Německo, Francie, Spojené státy a Austrálie.
Gramofony se v roce 2016 na celkových tržbách firmy SEV Litovel podílely více než 90 procenty. Zbývající část tržeb připadla na součástky pro automobilový průmysl a na části vláčků.
Mencl ve výroční zprávě uvedl, že kvůli rostoucí poptávce společnost SEV Litovel v roce 2015 koupila výrobní objekt v nedaleké Července, kam přesunula část výroby. Loni pak na okolních pozemcích postavila novou výrobní halu a zahájila přípravu stavby další haly.
Společnost SEV Litovel zahájila činnost v roce 1999. Navazuje na tradici v elektromechanickém a elektrotechnickém průmyslu, která vznikla v Litovli před více než 50 lety v tehdejším podniku Tesla Litovel. Firma na konci loňského roku v Litovli a Července zaměstnávala v průměru 383 pracovníků.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
