Jednání jsou podle sdělení německé firmy konstruktivní a vstoupila do závěrečné fáze. Obě firmy jednají o spojení už rok a půl. Uzavření dohody prodloužilo především jednání o penzijních závazcích společnosti Tata Steel v Británii.
Generální ředitel Thyssenkrupp Heinrich Hiesinger upřednostňuje společný podnik na výrobu oceli, protože to je podle něj ten nejlepší způsob, jak omezit nadměrné kapacity v nestabilním sektoru produkce oceli. Proti tomu se však stavějí zástupci odborů, kteří se obávají propouštění.
Německý měsíčník Manager Magazin s odvoláním na informovaný zdroj uvedl, že dozorčí rada Thyssenkrupp by mohla spojení schválit 23. nebo 24. září. Mluvčí odborů Thyssenkrup podle agentury Reuters potvrdil, že zasedání by se mělo v jednom z těchto termínů konat.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
