Otevření garáží zpozdily mimo jiné potíže s technologiemi uvnitř stavby či s výběrem provozovatele. Letenské garáže bude spravovat firma OK Služby Praha, která za pronájem zaplatí ročně 7,5 milionu korun bez DPH.
Při stavbě tunelu vznikly garáže také na nedalekém Prašném mostě s kapacitou tří stovek aut, které ale stále čekají na otevření. Zástupci metropole odhadují, že řidiči budou na dohled od Pražského hradu parkovat pod zemí od začátku příštího roku.
Cena garáží je zahrnuta v ceně tunelu. Tunel vyšel hlavní město na více než 40 miliard korun, což je zhruba o deset miliard víc, než se původně plánovalo. Zprovozněn byl v září 2015, i když podle původních plánů měl fungovat už od roku 2011. Garáže mají vlastní technologická zařízení, která jsou nezávislá na zařízeních Blanky.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
