RusGidro měla být původně výhradním investorem projektu. Příčinou odstoupení od smlouvy byla podle kyrgyzských úřadů nejasnost financování z ruské strany. Projekt později převzala česká společnost Liglass Trading, jejíž možnosti vybudovat kaskádu v Kyrgyzstánu český tisk zpochybnil. V Kyrgyzstánu se spor o zakázku a účast Liglassu stal předmětem politického boje.
Šulginov v rozhovoru s novináři prohlásil, že RusGidro investovalo do stavby přes 35 milionů dolarů, které žádá zpět. Podle smlouvy mezi Kyrgyzstánem a firmou Liglass Trading má částku 37 milionů dolarů (810 milionů korun) zaplatit v rámci kontraktu česká strana. Termín podle zprávy rozhlasové stanice Rádio Svoboda vyprší 19. září, tedy příští úterý. Pokud Liglass Trading peníze nesloží, smlouva bude podle kyrgyzské vlády vypovězena.
Šéf společnosti RusGidro konstatoval, že jeho firma nikdy netvrdila, že kaskádu nedostaví; kontrakt jednostranně zrušil Kyrgyzstán, u něhož chce ruská firma vymáhat odškodné. \"Vyhlásili jsme soutěž na výběr mezinárodní konzultační firmy, která povede mezinárodní arbitráž,\" řekl Šulginov.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
