\"Rezidenti zde budou moci parkovat za 800 korun měsíčně. Ostatní parkovací místa si potom nasmlouvá provozovatel parkoviště na dlouhodobé parkování. Rovněž tu bude možnost krátkodobého parkování na hodinu, den, jak kdo bude potřebovat,\" řekl náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD).
Pro přespolní řidiče bude podle ceníku parkovné 25 korun na hodinu, za denní parkovné dají 125 korun a měsíční vyjde na 1800 korun.
Podle starosty Prahy 7 Jana Čižinského (KDU-ČSL/Trojkoalice) parkoviště Praze 7 pomůže, ale problém parkování v městské části to nevyřeší. \"Převis automobilů je totiž asi 3000,\" řekl. Místostarosta Ondřej Mirovský (SZ/Trojkoalice) dodal, že obyvatelé Prahy 7 si vyzvedli na úřadě asi 150 smluv na pronájem míst v nových garážích.
Garáže měly být otevřeny spolu s tunelem v září 2015. Termín byl několikrát odložen, mimo jiné kvůli potížím s technologiemi uvnitř stavby. Poslední plánovaný termín hovořil o začátku letošního září, i to nakonec neplatilo. Zprovoznění samotné Blanky se rovněž opozdilo o několik let. Garáže mají vlastní technologická zařízení, která jsou nezávislá na zařízeních Blanky.
Při stavbě tunelu byly postaveny garáže také na Prašném mostě. Kdy budou otevřeny, není jasné.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
