Jak listu sdělily nejmenované zdroje, německý partner do podniku vloží aktiva v hodnotě zhruba sedmi miliard eur (přes 182 miliard Kč) oplátkou za podíl 45 až 50 procent na francouzském výrobci. Ani jedna z firem ale nechtěla informace komentovat.
O navrhovaném spojení podle listu jednala rovněž kancelář francouzského prezidenta Emmanuela Macrona s úřadem kancléřky Angely Merkelové.
Agentura Reuters ve čtvrtek s odvoláním na své zdroje uvedla, že Siemens o této věci jedná jak s francouzským Alstomem, tak s kanadským Bombardierem.
Ve výrobě kolejových vozidel se v posledních letech uskutečnila řada fúzí, firmy usilují o snížení nákladů a chtějí se přiblížit konkurenci čínského státem podporovaného podniku CRRC. Tři jeho hlavní rivalové - Bombardier, Siemens a Alstom - jednali o různých možnostech spojení aktivit v minulých letech už několikrát. Siemens je teď podle Reuters blíž dohodě s Bombardierem.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
