Radnice pronajímá LBM zhruba polovinu z dvaceti nebytových prostor, které v Pařížské vlastní. Před časem městská část vyvěsila na úřední desce záměr ohledně dalšího pronájmu nebytových prostor. Piráti v tiskové zprávě minulý týden uvedli, že radnice záměrem plánuje ještě před volbami bez soutěže smlouvy prodloužit za ceny, které jsou hluboko pod tržní hodnotou.
Starosta Prahy 1 Oldřich Lomecký (TOP 09) to označil za lživé tvrzení. \"Tímto chceme dementovat informaci, která proběhla nedávno v médiích, že rada smlouvy prodloužila. Není to pravda, záměr, který byl vyhlášen, je vlastně otevřením veřejné soutěže o tyto prostory,\" sdělil dnes ČTK. Doplnil, že se očekává, že ve výběrovém řízení, které radnice vyhlásí, se podaří dosáhnout výrazně vyšších nájmů.
Luxury Brand Management provozuje v Praze 14 luxusních butiků a celkem zastupuje téměř 25 značek. Jediným akcionářem společnosti je podle obchodního rejstříku podnikatel Zdeněk Bakala, známý hlavně v souvislosti s kauzou OKD, jehož část v minulosti ovládal. Bakala vlastní i vydavatelství Economia. Luxury Brand Management byla založena v roce 2010. Firma loni vykázala ztrátu zhruba 38 miliónů korun. Michaela Bakala je podle obchodního rejstříku místopředsedkyní představenstva.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
