"Kotel tak vyžaduje obsluhu jednou, maximálně dvakrát za den," zdůrazňuje Jiří Skula, "což umožňuje stejně vysoký komfort, jako plynové či olejové systémy. Automatické řízení navíc umožňuje spalovat právě tolik paliva, aby udrželo teplou vodu v kotli na teplotě zvolené uživatelem."
Díky regulaci toku paliva je minimalizována spotřeba paliva, takže není nutné časté zatápění v kotli. V mnoha případech postačuje provést zapálení jednou ročně. Plusem je podle odborníků ze společnosti Koska i možnost využití topení hnědým uhlím i peletkami. A ještě jeden tip. Pro komfortní a úspornou přípravu teplé užitkové vody lze připojit zásobník teplé užitkové vody podle potřeby. Pokud se kotel používá pouze na ohřev vody, pak postačuje obsluha jednou za sedm až deset dnů. Nic ale není zadarmo - v tomto případě ceny začínají okolo 65 tisíc korun. I za tuto cenu však prodej automatických kotlů stoupá.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
