TSK nechce z preventivních důvodů sdělit přesné lokality, kde takové radary jsou. Nova uvedla, že jde o frekventované úseky, kterými denně projedou desetitisíce aut. Na konci září má být bez certifikace celkem 11 radarů.
\"Radary jsou plně funkční, stále měří rychlost vozidel na všech úsecích a jsou v provozu. Z právních důvodů napadnutelnosti výsledků měření a rizika hrozících soudních sporů s dalšími náklady nejsou řidiči překračující rychlost v daných úsecích správním orgánem obesíláni,\" sdělila ČTK mluvčí TSK Barbora Lišková. Platnou certifikaci podle ní TSK zajišťuje v těchto dnech.
Náměstek primátora pro dopravu Adam Scheinherr (Praha Sobě) míní, že certifikace budou v pořádku do několika týdnů. \"Ale já bych řekl, že 80 procent úkolů toho radaru je zajišťovat bezpečnost pro provoz, a ne vybírat pokuty,\" řekl Nově. Trestat nikoho nechce, podle něj nikdo neudělal žádnou chybu.
Opoziční zastupitelé ale současný stav kritizují. \"Ono to demonstruje celkový stav na magistrátu, který se dá popsat jedním slovem, a to je chaos,\" řekl Nově zastupitel Radomír Nepil (ANO).



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
