Vodafone v Evropě zmodernizuje svých 7700 obchodů a zhruba 40 procent z nich pak do roku 2021 nabídne širší škálu služeb než ty, které se firma chystá uzavřít. Prodejny Vodafonu se tak více zaměří na personalizované služby.
Read řekl, že zákaznické služby amerických společností Apple a Amazon očekávání klientů změnily. Vodafone chce své služby zlepšit rychleji než jeho někdejší konkurenti, například BT, Deutsche Telecom nebo španělská Telefonica.
\"Jestliže předpokládáte, že 40 procent transakcí bude digitálních, jak to ovlivní ty, kteří se vydají do obchodu? Ty cesty a účel těch obchodů se mění,\" řekl Read novinářům.
\"Znamená to, že budeme mít více \'zážitkových\' obchodů, méně prodejen klasického formátu a více kiosků a míst, kde si zákazníci budou moci vyzvednout zboží objednané na internetu,\" citovala šéfa Vodafonu agentura Reuters.
V České republice má Vodafone podle webových stránek společnosti 123 obchodů.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
