Na hospodářský výsledek Hyundai měly negativní dopad problémy kolem kvality motorů, se kterými se automobilka potýká ve Spojených státech a v Jižní Koreji. Firma tento měsíc uvedla, že ve třetím čtvrtletí na řešení těchto problémů vyčlenila dalších zhruba 600 miliard wonů.
Automobilka navíc ve třetím čtvrtletí zaznamenala meziroční pokles maloobchodního prodeje o tři procenta. Slabší odbyt na trzích v Číně a Jižní Koreji totiž převážil nad oživením prodeje ve Spojených státech, napsala agentura Reuters.
Hyundai je největší automobilkou v Jižní Koreji a spolu se sesterskou firmou Kia tvoří pátého největšího výrobce aut na světě. Společnost Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u Žiliny na Slovensku.
Nošovická továrna je jediným výrobním závodem Hyundai v Evropské unii. Zaměstnává zhruba 3300 lidí a dalších 8700 zaměstnanců pracuje u jejích subdodavatelů.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
