Hlavním růstovým regionem byla pro Pumu i nadále Asie - především Čína - a Spojené státy. V období od července do září se ale firmě podle Guldena dařilo i v Evropě a sousedních regionech, kde obrat stoupl o téměř deset procent.
Na provozní zisk ale tlačí americká cla uvalená na zboží dovážené z Číny - generální ředitel už dříve varoval, že na tento fakt bude firma zřejmě muset zareagovat zvýšením cen. Puma přesouvá výrobu z Číny do jiných asijských zemí, například do Vietnamu. Podle agentury Reuters tak v Číně vyrábí už méně než 25 procent zboží určeného pro americký trh - před pěti lety to byla ještě více než polovina.
Puma proto zůstává navzdory obchodnímu konfliktu mezi Čínou a Spojenými státy optimistická a dokonce opět zvýšila odhad tržeb i zisku. Odhad růstu letošních tržeb posunula z 13 na 15 procent, provozní zisk odhaduje mezi 420 a 430 miliony eur (doposud počítala se ziskem v rozmezí 410 až 430 milionů).



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
