Tržní hodnota společnosti Tiffany se nyní pohybuje kolem 12 miliard dolarů (277 miliard Kč), zatímco tržní hodnota LVMH dosahuje zhruba 215 miliard dolarů (pět bilionů Kč), upozorňuje agentura Bloomberg.
LVMH je největší luxusní skupinou na světě a vlastní desítky různých značek. Patří mezi ně například módní značky Fendi, Givenchy a Louis Vuitton, šampaňské Dom Pérignon, šperky a hodinky Bvlgari a Hublot či řetězec parfumérií Sephora.
Společnost Tiffany vznikla v roce 1837, kdy otevřela svůj první obchod na Manhattanu. Kromě drahých šperků prodává také parfémy, hodinky nebo sluneční brýle balené do ikonických tyrkysově modrých krabiček. Klenoty od Tiffany se proslavily v řadě filmů. K těm nejznámějším patří Snídaně u Tiffanyho s Audrey Hepburnovou.
pmh



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
