Škoda Auto podle Volkswagenu zvýšila tržby zejména díky tomu, že v rámci koncernu převzala regionální odpovědnost za Indii. Negativní dopad na výsledky měly vyšší náklady, vývoj směnných kurzů a vyšší vstupní výdaje na nové produkty, tyto vlivy však vykompenzovaly vyšší příjmy, lepší ceny a optimalizace nabídky.
Automobilka již dříve oznámila, že dodala svým zákazníkům za první tři čtvrtletí letošního roku 913.700 vozů, což bylo o 2,7 procenta méně než ve stejném období loni. Důvodem zůstává klesající celkový trh s osobními vozy v Číně. Na ostatních světových trzích mimo Čínu Škoda za prvních devět měsíců roku meziročně posílila o 4,4 procenta.
Škoda Auto provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery. Zaměstnává přes 35.000 lidí a je aktivní na více než 100 trzích.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
