Tržby stouply o 6,9 procenta na 186,6 miliardy eur. Provozní zisk po započtení mimořádných položek vzrostl o 24,5 procenta na 13,5 miliardy eur. Firma zúčtovala mimořádné náklady spojené s hrozbou právních sporů kvůli skandálu s naftovými vozy za 1,3 miliardy eur, což bylo méně než loni.
\"Skupina Volkswagen dosahuje v náročném tržním prostředí dobrého výkonu. Výkonnost za prvních devět měsíců finančního roku nám dává optimismus, že dosáhneme celoročního cíle za 2019,\" řekl člen představenstva koncernu zodpovědný za finance a IT Frank Witter.
Navzdory zlepšení podílu na trhu však Volkswagen očekává, že trh bude v mnoha regionech klesat rychleji, než se doposud čekalo. Vzhledem k této skutečnosti mají být dodávky vozů zákazníkům za celý rok zhruba na stejné úrovni, jako v předchozím roce. Doposud Volkswagen předpokládal mírné zvýšení. Skupina však potvrdila odhad tržeb a zisku.
Koncern Volkswagen vlastní 12 značek. Patří mezi ně značky osobních automobilů VW, Audi, Seat, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Porsche, nákladní vozy MAN a Scania a rovněž užitkové Volkswageny a motocykly Ducati.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
