Za APVTS se konference zúčastnil předseda Asociace Ing. Svatoslav Novák, který kromě moderování přednáškových bloků představil ve svém příspěvku ukrajinským partnerům principy regulace českého telekomunikačního trhu a podíl APVTS na jeho tvorbě. V samostatném příspěvku se dále zaměřil na otázky propojení pevných a mobilních sítí a vyzdvihl roli profesní asociace jako jednoho z klíčových partnerů v procesu vytváření spravedlivých podmínek na trhu. Otázkám legislativy elektronických komunikací byl věnován příspěvek předsedy legislativní komise APVTS, Ing. Ladislava Chrudiny.
APVTS se na konferenci profilovala jako potenciální zkušený poradce pro budoucí regulaci ukrajinského telekomunikačního a informačního trhu a partner asociací telekomunikačních firem TELAS a Telecom-Club.
Česká APVTS může díky svým šestiletým zkušenostem s vývojem na českém trhu přispět k řešení důležitých témat, která mají na rozvoj telekomunikačního trhu naprosto zásadní vliv, jako jsou např. analýzy struktury trhu a vytvoření profesní organizace, vytvoření národního regulačního rámce v souladu s pravidly EU, vytvoření dokumentů nových služeb a jejich zavádění.
Ohlas účastníků na prezentovaná témata byl velmi pozitivní. Předseda APVTS Svatoslav Novák k tomu říká: „ V diskuzi na konferenci bylo jednoznačně vidět, že firmy podnikající v telekomunikacích mají obrovský zájem o informace z českého trhu. Musím konstatovat, že regulační prostředí a liberalizace na Ukrajině má několikaleté zpoždění oproti ČR. Určitě se budeme snažit rozvinout spolupráci. Je to jeden z kroků, o kterém Asociace již déle přemýšlela a tato konference uvedla náš nápad o překročení českých hranic do života. Věřím, že naše spolupráce bude pokračovat.“
Konference byla rovněž příležitostí pro české telekomunikační a technologické firmy, jak se rozhlédnout po ukrajinském trhu a zvážit vstup na tento a podobné trhy.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
