Billboardy české turistické agentury zvou do Česka poukazem na to, že Mozart byl v Česku pětkrát. Mluvčí FPÖ pro odsunuté Johann Herzog dokonce tvrdí, že „Mozart nikdy v Česku nebyl,“ a pokud už, tak byl v „Böhmen“ a tvořil „v Praze, která tenkrát platila za německé město“.
Předseda Strany zelených Martin Bursík řekl: „Čeští, rakouští a němečtí zelení se budou vždy snažit o další zlepšování dobrých vztahů mezi Čechy a Rakušany stejně jako mezi Čechy a Němci. Potěšilo by nás, kdyby také FPÖ citlivěji nakládali s historickými souvislostmi. Mozart by měl Čechy a Rakušany sbližovat, nikoliv rozdělovat, neboť se jedná o společné kulturní dědictví a společný kulturní prostor. Naopak cílem politické kampaně FPÖ bylo vytvářet hranice a budovat zdi ve sjednocující se Evropě. Význam Mozartova umění přesahuje hranice jednotlivých států, Mozartova hudba lidi sjednocuje. Dle názorů zelených by jméno jednoho z největších hudebníků nemělo být zneužíváno pro nacionalistickou rétoriku. Podobný postup svědčí o absenci politické kultury.“



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
