V porovnání s loňským rokem je to v průměru o 18 % více. Růst a výkonnost fondu dokládá dynamické zvyšování objemu aktiv a tempo vytváření zisku.
Oblibu penzijního připojištění od PFČP potvrzuje také přírůstek počtu klientů ve výši téměř 30 tisíc jenom za první tři měsíce letošního roku. V porovnání se stejným obdobím roku 2005 se rychlost přírůstku nových klientů zvýšila o 11 procent. Ke konci března 2006 tak celkový počet klientů dosáhl téměř 900 tisíc. „Lidé zřejmě již nehodlají čekat na stále odkládaný start důchodové reformy. To je podle našich analýz hlavní příčina trvale vysokého zájmu o penzijní připojištění,“ komentuje důvody vysokého nárůstu klientů Tomáš Matoušek, výkonný ředitel PFČP.
I firmy stále častěji volí penzijní připojištění jako jeden z benefitů pro své zaměstnance. Více než 205 tisíc klientů dostává na účet u PFČP příspěvek od své firmy v průměrné výši 408 Kč.
Se zvyšujícím se počtem klientů souvisí i nárůst celkového objemu aktiv. K 31. březnu 2006 naspořili klienti PFČP celkem 28 miliard Kč. „Rostoucí objem aktiv nám umožňuje účinnější diverzifikaci investic s adekvátní výší výnosů. Za loňský rok jsme připsali klientům roční zhodnocení ve výši 3,8 %,“ doplňuje Tomáš Matoušek.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
