O jaké konkrétní služby se jedná?
1. služba eDOC – analýza a optimalizace tiskových potřeb, která podrobně prozkoumá stávající tiskové řešení klienta, vyhodnotí jeho potřeby a vyčíslí současné náklady na tisk. Poté navrhne optimální tiskový systém i zařízení a přesně vyčíslí úspory. Úhrada analýzy a konzultací proběhne až po 6 měsících provozu nového systému, kdy implantace skutečně přinesla slibované úspory.
2. služba eSET – balíček služeb na míru, kdy si každý klient vybere právě ty tiskové a servisní služby, které potřebuje, např. údržbu, opravy, dodávky spotřebního materiálu, garantovanou dobu opravy a příjezdu technika, zápůjčku zařízení a další. Součástí nabídky je i služba eSETq, která přináší zabezpečení a kontrolu tiskových úloh.
3. služba ePRO – proaktivní on-line servis, který působí opravdu jako hudba budoucnosti: tisková zařízení sama odesílají hlášení o potřebě údržby, spotřebního materiálu nebo opravy. Může se tak stát, že servisní technik přijde odstranit závadu ještě dřív, než si jej klient objedná! Výsledkem je, že tisk probíhá plynule, bez zbytečných zdržení a prostojů.
4. služba eCON – controlling a optimalizace tiskových nákladů přináší každému klientovi možnost prostřednictvím webového rozhraní komunikovat se společností Konica Minolta i s vlastním tiskovým systémem. Objednává materiál i servisní služby, sleduje nákladovost, vytížení zařízení a náklady na jednotlivé uživatele a sám provádí optimalizaci.
Služby doplňuje multifunkční tiskové zařízení, vybrané klientovi na míru. Přínos komplexního tiskového systému je znát jak na běžném účtu, tak i ve spokojenosti zaměstnanců, kteří tisknou pohodlněji a s vyšším komfortem.