„Charakteristikou ING je specializace. Produkty, na které se soustředíme, jsou velmi sofistikované a nám dělá radost je ještě vylepšovat,“ komentuje Dick Okhuijsen, generální ředitel ING ČR/SR. „Proto jsme rádi, že můžeme přinést klientům dobrou zprávu o vyšším zúročení jejich investic.“
ING Konto je depozitní bankovní produkt spořícího charakteru určený fyzickým osobám. Kromě nadprůměrného úročení účet ING Konto charakterizuje možnost okamžitého výběru peněz bez výpovědní lhůty nebo nulové poplatky za zřízení, vedení účtu či realizaci transakcí. ING Konto si může klient zřídit a dále jej ovládat přes telefon nebo přes internet, to znamená bez účasti poradce a nutnosti osobní návštěvy pobočky.
Zájem klientů o tento produkt dokazuje celková výše vkladů, která již přesáhla 9,29 miliardy korun. Počet klientů k 15. 10. 2006 dosáhl 42 686 a průměrný zůstatek byl 217 793 Kč.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
