Chance je novým generálním partnerem české fotbalové ligy, za více než 250 mil. Kč

17. 4. 2024 12:01 | , Finance.cz
Spotřebitel

Sázková kancelář Chance bude od příští sezony generálním partnerem dvou nejvyšších českých fotbalových lig. S jakým rozpočtem budou příští rok české fotbalové ligy pracovat? Kdo je vlastníkem Chance a jak to souvisí s hokejovou extraligou?

Zdroj: Pixabay

Ligová fotbalová asociace - jediným kritériem byla cena

Ligová fotbalová asociace (LFA) vyhlásila nového generálního partnera pro první a druhou nejvyšší profesionální soutěž. Výběrové řízení vyhrála sázková společnost Chance.

Výběrové řízení LFA bylo dvojkolové a jediným kritériem byla cena.

Chance (spadající pod Tipsport) předložila nejvyšší nabídku, která každoročně přinese fotbalovým ligám přes 250 milionů korun.

Do výběrového řízení se zapojilo hned několik vážných zájemců, kteří byli jak ze sázkařského sektoru, tak i mimo něj. Do druhého kola postoupili tři nejlepší, z nich nejvyšší nabídku dala právě sázková společnost Chance.

Tipsport - generální partner hokeje i fotbalu

Sázková kancelář Chance spadá pod jinou velkou sázkovou kancelář Tipsport.

Samotný Tipsport je generálním partnerem hokejové extraligy. Chance je pak generálním partnerem první hokejové ligy.

Společnost Tipsport a. s. se tak stala generálním partnerem nejvyšších českých fotbalových i hokejových lig.

Partnerství potrvá 5 nadcházejících sezon

LFA a společnost Chance se od 1. července 2024 stávají partnery na 5 nadcházejících sezon.

Tip: V jakých případech se daní výhry z hazardních her?

Lize stoupá návštěvnost a čeští diváci se mohou těšit i na Ligu mistrů

Poslední roky roste atraktivita české fotbalové ligy, což se projevuje v růstu návštěvnosti. Loni byla průměrná návštěvnost 5 528 diváků na zápas. Letos je to zatím  již 6 649 diváků na zápas.

Rostoucí kvalita se projevuje i úspěšností českých klubů v Evropské lize a Evropské konferenční lize. Mistr z ligového ročníku 2024/2025 půjde rovnou do základní skupiny prestižní Ligy mistrů.

LFA: Na řadě jsou audiovizuální práva pro zahraniční trhy

„V nejbližší době nás směrem k další sezoně čeká ještě celá řada důležitých kroků včetně dotažení tendru na vybraná audiovizuální práva pro zahraniční trhy. Souběžně s tím se ale naplno koncentrujeme na úspěšné dokončení probíhajícího ročníku se současným generálním partnerem společností Fortuna,“ dodal Hajný.

Český profesionální fotbal tak má za sebou druhý úspěšný tendr během několika měsíců. V rámci prvního na vybraná audiovizuální práva pro domácí trh získal částku přesahující 430 milionů korun.

Tip: Jaký byl sport číslo 1 v roce 2019 - fotbal či hokej?

Příští rok bude český profesionální fotbal pracovat s téměř 700 miliony korun

Dohromady s tendrem na generální partnerství bude český profesionální fotbal od sezony 2024/25 pracovat s částkou blížící se 700 milionů korun. Navíc výběrová řízení na audiovizuální práva pro zahraniční trhy jsou ještě v procesu vyhodnocování.

Články ze sekce: Spotřebitel