Lidl láká na další Retro týden. Na historické obaly sází už deset let

5. 5. 2025 14:58 | , Finance.cz
Spotřebitel
perex-img Zdroj: Lidl

Lidl slaví 10 let Retro týdne. Oblíbená akce, která zákazníkům připomíná chutě a produkty minulých dekád, se vrací od 7. května. Návštěvníci prodejen se mohou těšit na legendární výrobky, které si pamatují z dětství.

Lidl přináší zákazníkům během roku desítky tematických týdnů, mezi nimiž zaujímá výjimečné místo Retro týden. Ten poprvé proběhl v roce 2015 a letos slaví své desáté výročí. Během této akce se do prodejen vracejí ikonické výrobky z minulých dekád – od legendárních potravin až po klasickou drogerii.

S myšlenkou Retro týdne přišel už v roce 2014 nákupčí David Vítek, kterého inspirovala barevná nabídka v maďarském Lidlu. „Tehdy mě napadlo, že kdo jiný než my by mohl přijít s tématem retro. Představili jsme s kolegy nápad našim dodavatelům a oslovili jsme i firmy, které s námi tenkrát nespolupracovaly. Všichni byli nadšeni,“ komentoval akci Vítek.

Na přípravě se podíleli i samotní dodavatelé, kteří kvůli této akci prohledávali archivy a obnovovali původní obaly i receptury. Některé produkty se podařilo vyrobit přesně podle originálu, jiné byly upraveny tak, aby odpovídaly dnešním předpisům a výrobním možnostem.

Retro týden se koná zpravidla několikrát do roka a nabídka se každoročně obměňuje. Zatímco první ročníky připomínaly zejména sedmdesátá a osmdesátá léta, dnes se do výběru postupně dostávají i produkty z devadesátých let.

Mezi ikonické položky Retro týdne patří například Vitacit, Pedro, Horalky, Májka, Kofola nebo klasické mýdlo Jelen. V letošním roce Retro týden startuje 7. května ve všech prodejnách Lidl.

Zdroj: Lidl

 

Čtěte také:

Lidl outlet v Praze končí, proč?

Zálohování PET lahví a plechovek příští rok nejspíš nezačne. Do budoucna se mu však Česko nevyhne

Kolik zdravotní pojišťovna přispěje vašemu dítěti na letní tábor

Štítky:

Články ze sekce: Spotřebitel