"Nenávratně vytěsňujeme krajinu a nahrazujeme ji betonem a střechami," řekl Bursík s tím, že je nutno s takovým přístupem skončit. Postup, který české úřady firmy Hyundai pro stavbu továrny schválily podle serveru odborníci označují za jeden z nejvážnějších ekologických problémů dneška.
Podle Bursíka již vláda pověřila ministerstvo průmyslu a obchodu, aby připravilo seznam a mapu nevyužitých průmyslových objektů, takzvaných "brownfields". Takové lokality by měly být k dispozici investorům, kteří budou chtít v Česku stavět nové továrny, dodal Bursík.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
