"Poptávka po online prodeji potravin stoupá. Meziroční nárůst je 30 procent," uvedl Petr Vinč z internetové prodejny nakupzdomova.cz. Jeho firma dosud dodávala minerálky či chleba pouze domácnostem v severních Čechách a v Praze. Letos ale rozšíří své sítě po celém Česku a do okolí německých Drážďan.
Rovněž Stanislav Marko ze společnosti E-point potvrdil, že po tříletém působení v internetové prodeji potravin má jeho firma dnes tisíce zákazníků. Potraviny z internetu nemohou sice konkurovat levným diskontům, jsou ale cenově srovnatelné s menšími obchody a supermarkety.
Přibývá rovněž lidí, kteří si přes internet nechávají zasílat běžné léky, vitamíny nebo náplasti a obvazy. Například společnost Internet Mall.cz založila online lékárnu před půl rokem a každý měsíc pozoruje nárůst prodeje o desítky procent. Vstup na internet proto plánuje řada dalších lékáren.
Prodej automobilů přes internet, který se ve světě stává samozřejmostí, se zatím v Česku rozbíhá pomalu. Například internetový portál Automodul.com loni v Česku prodal za prvních devět měsíců asi 800 vozů. V celkovém prodeji automobilů to je pouze malé procento, pro internetového prodejce to však znamenalo nárůst o 60 procent.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
