Sektor družstevních záložen se po problémech koncem 90. let transformoval a vklady klientů kampeliček rostou od roku 2002. Růst vkladů a členů družstevních záložen by měl podle šéfů kampeliček pokračovat podobným tempem i v dalších letech. Koncem 90. let bylo v kampeličkách rozkradeno osm miliard Kč z 11,3 miliard korun vkladů.
Problémy v peněžním družstevnictví nastaly podle nynějších představitelů záložen kvůli děravým zákonům. K renesanci odvětví prý napomohl zejména nový zákon a "přelicencování" kampeliček. Družstevní záložny jsou od ledna 2006 pod regulací České národní banky, regulace se děje podle směrnic EU a kampeličky nyní musí splnit přísnější kapitálové požadavky.
V souvislosti s přechodem na mezinárodní standardy obezřetného podnikání v bankovnictví (BASEL II) se asociace podílí na tvorbě novely příslušného zákona, která již byla schválena sněmovnou a nyní ji projednávají senátoři. V případě jejího schválení by novela měla platit od 1. července 2007. "Od uplatňování jednotlivých ustanovení se očekává další zvýšení důvěryhodnosti úvěrových institucí," podotkl Zajíc.
Vlna pádů kampeliček přišla na podzim 1999. V likvidaci nebo konkurzu se ocitly téměř dvě třetiny ze 124 existujících záložen. Šéfové některých záložen skončili ve vězení. V polovině roku 2001 se první klienti zkrachovalých kampeliček dočkali náhrady části uložených vkladů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
