"Za poslední čtvrtletí se ztráta ČSA vyšplhala jen něco málo přes 70 milionů korun," potvrdil serveru zdroj z firmy pod podmínkou anonymity. Vzhledem k tomu, že za tři čtvrtletí byla ztráta 326 milionů, podařilo se zřejmě aerolinkám udržet ztrátu pod 400 miliony. Mluvčí ČSA Daniela Hupáková informace odmítla komentovat s odkazem na čtvrteční zveřejnění výsledků.
Výsledek celého roku by tak byl lepší, než ČSA plánovaly. První plány ještě za vedení Jaroslava Tvrdíka počítaly se ztrátou 940 milionů korun. Nové vedení plán revidovalo a ČSA počítaly se stejným prodělkem jako o rok dříve - tedy s půlmiliardovou ztrátou.
"Aby tedy ČSA dosáhly stejného výsledku jako v roce 2005, musíme vydělat navíc 400 milionů korun na platy. K tomu přidejme 200 milionů korun na splátky nových letadel. Abychom na konci roku mohli vykázat stejný hospodářský výsledek jako v roce 2005, musíme být letos o 600 milionů korun lepší než loni," uvedl při posledních výsledcích prezident firmy Radomír Lašák.
Ten si dal za úkol dovést aerolinky k zisku v roce 2008. Má mu v tom pomoci restrukturalizační plán, který představil loni na jaře. Podle něj má firmu opustit až tisícovka z pěti tisíc zaměstnanců a mají se odprodat i některé divize - na konci října tak ČSA například nabídly ke koupi svůj nákladový terminál (cargo). Podobně do prodeje půjde i catering, tedy dodávání jídla na palubu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
