Společnost v roce 2006 zvýšila výnosy o 1,3 miliardy korun na téměř 23,5 miliardy Kč. Firmě se také podařilo díky centralizaci nákupu a vypsáním tendrů na nové dodavatele uspořit na provozních nákladech zhruba 200 milionů. Šetřit se však nedaří na mzdových nákladech. Vedení společnosti nedospělo k dohodě s odbory o nižších nárůstech platů pro rok 2007, takže závazky z kolektivních smluv zvyšují platy zaměstnanců v ČSA o 4,2 až 15 procent.
Firma nyní pod Lašákovým vedením prochází restrukturalizací, jejíž cílem je návrat k ziskovému hospodaření. Na letošní rok počítá například s prodejem nákladového terminálu nebo stravovacích služeb. ČSA v současné době zaměstnávají zhruba 5000 zaměstnanců a vlastní 50 letadel. Loni přepravily 5,5 milionu cestujících, na letošek plánují jejich počet zvýšit o 300 tisíc.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
