Projekt byl založen na systému tzv. tollingu. Systém fungoval na základě toho, že Osinek nakoupil suroviny a prodal hotovou produkci; partnerskému podniku, který zajistil vlastní výrobu, pak zaplatil zpracovatelskou odměnu. Na stejném principu fungovala například revitalizace společnosti Vítkovice, na které se Osinek v letech 2000 až 2003 podílel.
Podle obchodního ředitele Jiřího Staňka před zastavením projektu Osinek podporoval 18 podniků, kterým poskytl 1,3 miliardy korun. Výnos z tollingu za loňský rok byl 20 milionů korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
