"Mohu potvrdit, že vyjednáváme o určité spolupráci. Zatím ale není žádná smlouva podepsaná," řekl HN mluvčí české O2 Martin Žabka. Další detaily, včetně ceny za pronájem názvu, nechce ani jedna ze společností komentovat.
Podle zdrojů blízkých jednání by se roční pronájem jména haly měl pohybovat v rozmezí 30 až 50 milionů korun.
Česká O2 však podle HN neřeší jen výši samotného pronájmu jména, ale i jeho definitivní podobu. Mateřská londýnská pobočka O2 totiž před půldruhým rokem přejmenovala slavný Millenium Dome v Londýně na O2 Arenu. A tento název má chráněný v celé Evropské unii, píšou.
Pokud firmy smlouvu podepíšou, Telefónica by se stala už druhou tuzemskou telekomunikační firmou, jejíž jméno nese sportovní a koncertní aréna. Po konkurenčním T-Mobile je už pojmenována holešovická hokejová hala pražské Sparty. Firma za to platí řádově miliony korun ročně. Za to má ale k dispozici VIP lóži a nárok na část vstupenek na probíhající akce, poznamenávají HN.
Zároveň připomínají, že vysočanské aréně se začíná dařit; zlepšuje se hospodaření haly a roste i počet akcí, které se v ní ročně uspořádají. Loni skončilo hospodaření poprvé za tři roky v zisku. Hrubý zisk akciové společnosti Bestsport, která halu Sazka Arena vlastní a provozuje, za loňský rok podle předběžných čísel zřejmě překročil 100 milionů korun. Za rok 2005 skončilo hospodaření firmy ztrátou 149 milionů korun, a to hlavně kvůli vysokým odpisům a úrokům z úvěrů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
