Podle údajů firmy se stejně jako v předchozích letech výrazně zvýšil obrat Ringieru na trzích ve střední a východní Evropě, a to o 15 procent na 430 milionu švýcarských franků (asi 7,42 miliardy korun). "Přispělo k tomu uvedení nových produktů na trh a další zisky z podílů kmenových titulů na trhu," uvedl Ringier AG. Podíl obratu firmy na trzích ve střední a východní Evropě na celkovém obratu Ringieru AG loni stoupl z 29,8 na 32,1 procenta.
Ringier v ČR vydává například nejprodávanější deník Blesk a tematický deník Sport, dále časopisy Reflex, ABC a řadu programových titulů. V roce 2005 také vstoupil na trh bezplatných deníků v ČR s titulem nazvaným 24 hodin.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
