Zhruba čtvrtina podnikatelů by podání daňového přiznání přes mobil zkusila již nyní, přičemž většina by využila zjednodušený internetový formulář přístupný přes prohlížeč v mobilním telefonu. Ve využití mobilního přístroje vidí zejména úsporu času a možnost dodržet termín pro podání přiznání.
Poslední daňové přiznání podalo 78 procent lidí osobně, 12 procent poštou a pět procent přes internet. Lidé s finančními úřady v současnosti komunikují z 55 procent osobně, 27 procent telefonicky a 12 procent prostřednictvím internetu. Celkem 98 procent respondentů by uvítalo bezplatnou linku pro daňové poradenství.
Kolem 90 procent respondentů považuje tuzemský daňový systém za byrokratický a tři čtvrtiny jej označují za nespravedlivý. Stávající daňové formuláře jsou podle 85 procent uživatelů příliš dlouhé a 76 procent dotázaných je považuje za nepřehledné.
Průzkum pro Vodafone provedla v březnu společnost United Interactive mezi 446 podnikateli a živnostníky.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
