Mladoboleslavská automobilka zatím vyhrála všech devět ročníků soutěže a i tentokrát s velkou převahou. "V první desítce se umístili zástupci z devíti různých oborů, potravinářství má zástupce dva. Mezi první stovku obdivovaných firem pronikla řada nováčků," řekl předseda sdružení Jan Struž. Nejúspěšnějším z nich byla podle něj Kofola, která zvítězila v Moravskoslezském kraji.
Loňský nováček Student Agency si o jedno místo polepšila a postoupila na čtvrtou příčku. Na páté místo se posunula Česká pojišťovna, šestou zaujal Plzeňský Prazdroj, sedmá byla Skanska CZ. Za osmou Kofolou následovaly deváté Třinecké železárny a první desítku uzavíral Linet.
Pořadí soutěže vzniklo hlasováním manažerů předních společností, ekonomických a finančních analytiků, zástupců odborů a dalších organizací. Hlasující posuzují kvalitu výrobků a služeb, finanční situaci či vztahy k zaměstnancům, veřejnosti či životnímu prostředí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
