ČT a Frekvence 1 podle rady mohly každá jedním svým pořadem ohrozit fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mladistvých. Všechna média nechtěla pokuty komentovat s tím, že počkají, až od rady obdrží písemné oficiální vyjádření. V případě pokut od vysílací rady ale bývá u televizních stanic obvyklou praxí, že se pravidelně a často i úspěšně odvolávají k soudu.
Radě se nelíbila reportáž s názvem Virtuální silnice, kterou Nova odvysílala v Občanském judu loni 25. května od 22:00. Předseda rady Václav Žák řekl, že analytické oddělení rady mělo k dispozici pro hodnocení celý původní nesestříhaný záznam. Analytici rady hodnotili, zda sestříhání záznamu do odvysílané podoby skutečnosti zkreslilo či ne. "A došli k názoru, že ke zkreslení došlo," uvedl předseda rady.
U České televize byl zákon podle rady porušen tím, že loni ve dnech 13. až 15. května mezi 06:00 a 22:00 odvysílala reklamu na časopis TV Max, jenž byla postavena na výjevu z thrillerového filmu Vetřelec. Tím ČT podle rady porušila ustanovení zákona, které říká, že TV nesmí do vysílání přes den zařadit pořady, které mohou vážně narušit fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mladistvých tím, že obsahují pornografii a hrubé samoúčelné násilí.
Předseda rady řekl ČTK, že rada v tomto případě o pokutě rozhodovala již podruhé. Kvůli první pokutě se ČT odvolala k soudu, který pokutu zrušil a vrátil věc radě k dalšímu jednání. "Rada nyní rozhodla stejně a udělila pokutu ve stejné výši," podotkl Žák.
V případě Frekvence 1 pokutovala rada stanici za její díl pořadu Sexy život ze dne 27. září loňského roku od 11:05 hodin. Stejnou pokutu za stejný prohřešek již provozovatel stanice za jiný díl stejného pořadu dostal i loni v květnu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
