Na výstavbu dvou bloků tepelné elektrárny se Škodaexport připravoval více než dva roky na základě takzvaného Protokolu o porozumění, který obě země uzavřely. Loni v červnu ale Hospodářské noviny informovaly o tom, že se Škodaexport nedohodl s argentinskou vládou. Kontrakt na zakázku v Riu Turbio poblíž Ohňové země Argentinci odmítli podepsat s odkazem na údajně vysokou cenu.
O získání kontraktu soupeří Škodaexport spolu s místní společností Roggio, španělskou firmou Isolux Corsan, venezuelskou Jantesou vstupující do hry spolu s argentinskou Esuco, čínskou společností Guodian, která se spojila s místní firmou Iecsa (skupina Socma), španělskými Initec Energía s Socoin a čínskou státní společností CMEC, napsal argentinský deník Clarín.
Argentinská vláda požaduje, aby se na výstavbě podílela domácí firma, která zná místní podmínky a obchod s energií.
V příštích deseti dnech by měly firmy předložit své technické a ekonomické nabídky k posouzení argentinské vládě. Vítěz konkurzu by měl být znám koncem května a do 42 měsíců by elektrárna měla být v provozu, napsala EFE.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
