Již každá třetí větší firma šetří díky CCS

11.04.2007 | , CCS
Tiskové zprávy


Nová komunikační kampaň CCS České společnosti pro platební karty a.s. (CCS) se právě rozbíhá v rozhlase a tisku. Reklamní sdělení je založeno na testimonialech – referenčních doporučeních spokojených zákazníků CCS. Kampaň proběhne ve vlnách od začátku dubna do konce května letošního roku.  

„Tradiční pojetí reklamních kampaní CCS založené na spojení značky s automobilovou dopravou a se souvisejícími motoristickými službami pro firemní klientelu jsme v letošním roce rozšířili o doporučení užívání tankovacích karet CCS našimi spokojenými klienty. V každé ze tří reklamních mutací zdůrazňujeme jednu z výhod, díky níž naši zákazníci šetří čas i peníze,“ říká David Sroka, Manažer firemní komunikace CCS, a dodává: “v kampani spolupracujeme se třemi významnými klienty CCS, kteří naše karty dlouhodobě používají - společnostmi FAB, KOH-I-NOOR HARDTMUTH a VELUX, které mohou být ostatním firmám vzorem efektivního a moderního přístupu k organizaci správy firemní vozové flotily. FAB, KOH-I-NOOR HARDTMUTH a VELUX se navíc řadí do skupiny společností s více než deseti zaměstnanci, kde naše karty nacházejí uplatnění u celé třetiny firem. Naše spojení s těmito tradičními českými společnostmi přinese zvýšení povědomí o nabízených produktech a umocní postavení všech partnerů kampaně na oborových trzích.“

Hlavními prostředky kampaně budou rozhlasové spoty na radiu Impuls a tištěná inzerce v manažerských magazínech. Reklamní sdělení kreativně ztvárnila agentura McCann Erickson, nákup médií pro CCS realizovala společnost Medea.

 

 

Články ze sekce: Tiskové zprávy



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.