"Nebude to klasické vyjednávací kolo. Budeme se bavit dále o tom, jaké jsou možnosti. My jsme připraveni jednat," uvedl Jahn.
Případná jednodenní stávka není podle Jahna pro firmu žádná hrozba, ale spíše signál. "Časově neomezená stávka, která by vyřadila výrobu až na pět dní, je opravdu závažný krok a já něco takového neočekávám," doplnil.
Vedení Škody v pátek stáhlo poslední nabídku ve mzdovém vyjednávání, která počítala se zvýšením tarifů o deset procent, celkově by příjmy zaměstnanců vzrostly o 13 procent. Nabídku ve čtvrtek odmítly odbory. Sporným bodem je inflační doložka. Odbory chtějí proplácet inflaci celou, firma nabízí proplácení až od tří procent.
Ve Škodě Auto pracuje kolem 27.000 lidí a průměrný plat se u dělnických profesí pohybuje kolem 22.000 korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
