Zhruba čtvrtina strojíren patří společnosti Orbis, obchodní zpravodajství, zbytek připadá na drobné akcionáře. Firmy mohou spolupracovat především v oblasti vojenské techniky. Poličské strojírny mimo jiné vyrábí, ale i odborně likvidují munici.
Navíc produkují i pneumatické systémy, technologie pro měření a čerpání tekutin a komponenty pro automobilový průmysl. Předloni firma utržila 914 milionů korun, zisk dosáhl 64 milionů. Základní kapitál firmy je nyní 292 milionů korun, loni v září rozhodla o jeho snížení valná hromada. Podíl Omnipolu na základním kapitálu strojíren přesahoval dosud 110 milionů.
Omnipol měl na konci roku 2005 majetkové účasti ve 12 firmách. Stoprocentně vlastnil společnosti Slomex Bratislava, Omnipex Praha, Kámen Hudčice a Autopol Praha. V roce 2005 vytvořil zisk 42,8 milionu, tržby činily zhruba 1,1 miliardy. Firma vyváží a dováží vojenskou a leteckou techniku. Je mimo jiné partnerem českých výrobců při obchodech s vojenským materiálem a financování vývozu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
