Místopředsedkyně úřadu Jindřiška Koblihová serveru řekla, že ÚOHS bude nyní zhruba 2 až 3 týdny zkoumat, zda jsou navrhované změny v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek a také se zadávací dokumentací k předloňskému tendru na mýtné.
Kapsch není schopen do června postavit ani třetinu bran, ministerstvo dopravy o to ovšem podle serveru už nestojí. Přes veškerá probíhající jednání o úpravě zadání zatím nebyl podepsán žádný dokument, který by původní smlouvu změnil a termíny adekvátně posunul. Mezním datem pro spuštění druhé etapy do komerčního provozu je přitom 1. leden 2008. Pokud druhá etapa mýtného nebude k tomuto datu v provozu, bude to jasné porušení zadávací dokumentace, píše server.
Někteří odborníci, kteří průběh celé zakázky sledují, nevyloučili, že druhá etapa bude úplně zrušena, napsal Euro Online. Pravděpodobnější ale je, že bude výrazně zredukována a letos dokončena pouze tzv. podetapa 2a. To je ta část druhé etapy mýtného, která bude používat mikrovlnnou technologii a pokrývat komunikace přímo navazující na již zpoplatněné úseky. Elektronické mýtné by pak bylo z dálnic a rychlostních silnic dotaženo k hraničními přechodům.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
