Z celé skupina vykazuje excelentní výsledky právě Škoda Auto, která zvýšila prodej o 15,5 procenta na 150.000 vozů. Podnik za to vděčí převážně výrobě nového modelu Roomster. Prodej vozů Audi se zvýšil o 9,4 procenta na 248.000 kusů.
"K vynikajícím výsledkům přispěly všechny značky, což potvrzuje, že skupina je ve skvělé formě na to, aby se vypořádala s nadcházejícím výzvami a splnila cíl prodeje na letošní rok," řekl k výsledkům skupiny Volkswagen její ředitel Martin Winterkorn.
Volkswagen předpověděl, že prodej v letošním roce bude mírně nad výsledky loňského roku. Tehdy poptávka po všech vozech, tedy osobních i nákladních, vzrostla o 9,4 procenta na 5,7 milionu kusů.
Hlavní část skupiny, tedy divize Volkswagen, ve čtvrtletí zvýšila prodej o 6,8 procenta na 850.000 vozů. Z toho jen v Číně poptávka vzrostla asi o 23 procent. Naproti tomu prodej v Německu asi o 11 procent klesl, zřejmě kvůli vyšší dani z obratu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
