Odbory v úterý stávkovaly ve všech třech směnách, dnes ráno se výroba opět rozběhla a odboráři s firmou opět vyjednávali. Při předchozích jednáních automobilka nabídla zaměstnancům růst platů v průměru o 13 procent, s tím ale odbory nesouhlasily a vyhlásily stávku. Firma v rekci na to stáhla nabídku na růstu mezd 7,5 procenta v letošním roce a o tři procenta v roce příštím.
Úterní stávka se většinou setkala s velkou podporou zaměstnanců. Nakonec však neochromila výrobu úplně. Podle předsedy dozorčí rady společnosti Škoda Auto Vratislava Kulhánka bylo vyrobeno asi o 800 aut méně než obvykle. Denně vyrobí automobilka asi 2500 vozů. Očekávaná škoda 55 milionů korun tak zřejmě bude nižší.
Škoda Auto zaměstnává asi 27.000 lidí, průměrná dělnická mzda je 22.000 korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
