Automobil má být menší obdobou terénních vozidel s náhonem na všechna čtyři kola. "Chceme vyrobit vlastní vozidlo a najít pro něj na trhu místo. Nechceme soutěžit s podobnými vozidly automobilek Seat a Volkswagen," cituje deník Martina Hrdličku ze Škody Auto.
Média o výrobě sportovně užitkového vozu, který by měl být od studie Yeti odvozený, spekulují již delší dobu. Podle některých informací montáž tohoto modelu firma chystá pro svůj vrchlabský závod, jeho výroba by měla začít do konce roku 2009.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
