Hlavním zdrojem příjmů podniku je poskytování traťových navigačních služeb letadlům, která přelétají české území. Na celkových výnosech se tyto služby podílely téměř ze dvou třetin. Přes 30 procent tržeb tvoří platby za navigaci letadel při startu a přistání na letištích v Praze, Brně, Ostravě a Karlových Varech. Zbytek výnosů připadá na doplňkové činnosti, jako jsou například cvičné lety.
Zisk hodlá podnik použít na další rozvoj letových služeb, především na dokončení projektu nového Národního integrovaného střediska řízení letového provozu. To bylo otevřeno v Jenči u Prahy v únoru 2007.
Největšími zákazníky ŘLP byly loni České aerolinie, následuje Lufthansa, British Airways, Travel Service, easyJet, Air France a Swiss. Podle lednových údajů ŘLP loni přelétlo území České republiky 620.072 letadel, což je o 2,2 procenta více než rok předtím. Na letošek počítá podnik s růstem asi tři procenta.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
