Příplatky k letence se dotknou pouze středomořských cest. Velké cestovní kanceláře pro charterové lety do této oblasti využívají především služeb ČSA a Travel Service.
Ceny palivových poplatků do exotických zemí se zatím nemění. "Ceny ropy rostou nepřetržitě již tři měsíce. Z tohoto důvodu jsme nuceni palivový příplatek zvýšit. Tento krok se však dotkne pouze těch klientů, kteří si svůj zájezd ještě nekoupili," uvedl marketingový ředitel Čedoku Tomáš Brejcha. Obdobně reagují i zástupci ostatních cestovních kanceláří.
Na pravidelných linkách České aerolinie zvýšení palivových příplatků zatím neplánují. "Pokud cena ropy nepřekročí 70 dolarů za barel, tak palivové taxy nezvedneme," řekl prezident ČSA Radomír Lašák.
Na sedmdesátidolarovou hranici by se ale ropa v následujících třech měsících podle analytiků dostat neměla. "Cena ropy Brent by měla stagnovat, případně mírně klesat. Důvodem je mimo jiné i to, že OPEC nyní drží dostatečně volné produkční kapacity," říká například Štěpán Pírko ze společnosti Colosseum.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
