Tržby a přepravní výkony drahám rostly v osobní i nákladní dopravě. Za přepravu cestujících utržil podnik o téměř 13 procent více než ve stejném období loni, celkem přes 1,2 miliardy Kč. Vlakem cestovalo 46,3 milionu pasažérů, což je meziročně o 170.000 více.
Množství přepraveného nákladu vzrostlo o 6,5 procenta na 21,3 milionu tun. Tržby nákladní dopravy se zvýšily o 8,1 procenta na 4,2 miliardy Kč. Největší nárůst zaznamenaly dráhy u vnitrostátní dopravy, přičemž nejvíce se po železnici vozí ocel, uhlí a automobily. Kvůli větrné kalamitě v lesích se ve zvýšené míře přepravovalo také dřevo.
"Zisk je výsledek rozsáhlých změn, kterými České dráhy prošly za poslední dva roky," řekl Bazala. Na mysli měl především snížení počtu zaměstnanců oproti roku 2003 o 20 procent. V současné době dráhy zaměstnávají 55.000 lidí. Výkony jsou podle Bazaly stejné jako před propouštěním, což znamená, že výrazně vzrostla produktivita práce.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
