Tržby společnosti za prodej služeb se v roce 2006 zvýšily o 187 milionů na 3,016 miliardy Kč. Na dovolenou do zahraničí s Čedokem loni vyjelo 218.000 klientů, což je o osm tisíc více než před loni. Celkem služeb cestovní kanceláře loni využilo 406.000 lidí.
"V roce 2006 cestovní kancelář z vlastních zdrojů významně investovala do svého rozvoje," uvedl Brejcha. Čedok například sjednotil design všech 44 poboček, investoval do vylepšení systému internetového prodeje nebo nakoupil dva nové luxusní autokary.
Čedok, který vznikl v roce 1920, je z hlediska tržeb i počtu zákazníků největší českou cestovní kanceláří. Patří do skupiny Unimex Group, která vlastní například leteckou firmu Travel Service. Dnes se však objevily informace, že tuto firmu převezme islandská letecká společnost Icelandair. Travel Service je největší soukromou leteckou společností v České republice a jen za loňský rok přepravila více než 1,8 milionu cestujících.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
