"Hyundai doufá v expanzi svých aktivit na trhu Latinské Ameriky v rámci neustálého rozšiřování hospodářské spolupráce mezi oběma zeměmi; zvažuje například plán vybudovat automobilovou továrnu s kapacitou 100.000 kusů," uvedl ve firemním sdělení předseda představenstva Hyundai Motor Čong Mong-ku. Čong je nyní v Brazílii, aby podepsal kontrakt na koupi brazilské železné rudy pro Hyundai Steel, dceřinou firmu Hyundai Group.
Nedávno otevřená brazilská montovna Hyundai má mít do roku 2009 kapacitu 50.000 automobilů ročně. Analytici pokládají zahraniční výrobu za klíčovou pro růst Hyundai, která trpí doma častými stávkovými akcemi a silným kurzem wonu.
Šestá největší automobilka světa má v zahraničí závody ve Spojených státech, Číně, Indii a Turecku. Hyundai minulý měsíc v Nošovicích na Frýdecko-Místecku zahájila výstavbu nové továrny, která by měla pro evropský trh produkovat až 300.000 aut ročně a postupně zaměstnat až 3500 lidí. Do závodu pod Beskydami firma investuje 1,1 miliardy eur (asi 31 miliard korun).



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
